| Lago Petén Itza |
Vi lämnade Guatemala City omkring kl 20:00 och ankom 05:30 (1 timma tidigare än planerat) och därned var vi tvungna att stanna i bussen. Inget oss emot då vi fick fortsätta sova. Sen gick vi och tog en rejäl Guatemalansk traditionell frukost bestående av: svarta börnor, ägg, platanos, tortilla och givetvis äkta kaffe från omgivningen. Efter detta åkte vi vidare till Tikal, Petén cirka 1 1/2h bort.
| Lago Petén Itza, hotellet i bakgrunden |




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar