onsdag 14 februari 2018

Solens varma strålar

Hösten ska man inte underskatta
Många dagar har det varit tufft att komma upp på morgonen. Det har varit så mörkt när man drar iväg till jobbet och mörkt när man kommer hem. FAN jag saknar solen. Men imorse såg jag detta när jag gick till jobbet.

Jag började visserligen lite senare idag men nu vet jag att våren och sommaren är på gång. Jag tror att hösten med dess mörker är en bidragande orsak till depressioner. Till nästa höst ska jag vara förberedd. Man får väl ta 1 vecka semester till varmare breddgrader?  

Sommarlängtan
Jag längtar till Sommaren. I en framtid inte så långt borta från oss :-)

Jag önskar er alla en glad alla hjärtans dag <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar