Dagen äger inte dig - Du äger dagen
Idag(25/4) har varit en bra dag
och med en sån inställning kommer man långt. Det här kanske en av livets
viktigaste punkt. Det handlar om självkontroll & självinsikt och att kunna förstå sina styrkor
resp de svaga. Jag haft mina ups and downs precis som alla - vi kämpar alla
inre strider, gott på ont. Men den senaste månaderna har jag tagit kontroll igen. Succé är när du förståt innebörden av detta och där lämnar jag det.
Stress

Alla möts vi av livets alla måsten hit och dit. Vi ska hinna med allt möjligt och prestera både på jobbet och privata nivån. Jag har införskaffat mig en klocka som hjälper mig i min vardag. Den mäter fan ta mig allting. För oss techgeekz så är det en given kandidat och den kommer ta mig till högre nivåer. Jag kan varmt rekommendera att ta hjälp av tekniken för att kickspinna ditt liv.
300 dagar utan socker blev 100 dagarStress
Alla möts vi av livets alla måsten hit och dit. Vi ska hinna med allt möjligt och prestera både på jobbet och privata nivån. Jag har införskaffat mig en klocka som hjälper mig i min vardag. Den mäter fan ta mig allting. För oss techgeekz så är det en given kandidat och den kommer ta mig till högre nivåer. Jag kan varmt rekommendera att ta hjälp av tekniken för att kickspinna ditt liv.
Jag klarade inte 300 dagar men hamnade på runt 100 dagar. Nu satsar jag hårt på perioden 1 maj till 1 september. Det är 122 dagar tills dess. (25/4) Jag har hittils klarat 18 dagar sedan försök 2. Man kan säga att jag misslyckades med 300 dagar men man kan inte alltid lyckas med allt. Så nu kör jag på en andra chans på 122 dagar.
Kan inte vara med taggad inför det här. Det är en helt annan vulkan på så vis att den är väldigt mycket mera aktiv än Acatenango. 225 dagar kvar - det innebär 224 dagars träning kvar minst. Det är bara att nöta på och kämpa.
#SwimCount:16000M since jan 2018.
#Skysthelimit: 225 days & counting.


Bra jobbat Jim. Får kolla in klockan någon gång. Du vet att jag är ett klockfreek. Jag gick en mil med Runkeeper en gång och insåg att den inte startat. Lite lustigt att det kändes meninglöst att gått milen på nåt sätt. Är man teknikfreek så är man.
SvaraRaderaHa de och kämpa på. Håller tummarna för att du ska nå ditt mål och vulkanens topp.
Tack så mycket Runar!
RaderaAbsolut, tror du kommer tycka om den här modellen från Garmin. Efter att ha läst många recensioner från alla möjliga ställen så bestämde jag mig.
Tusen tack 🙂