Min mor, bror och jag åkte iväg för att besöka våra vänner i Svedjan och även Skellefteå 10 augusti. Vi körde ca 30 mil var på resan och allt gick galant. Vi åkte kl 11 och var framme 00.30 i Svedjan där vi sov över. Där möttes vi av 3 st kattungar och en av dessa fick jag väldigt mycket kontakt med.
Resan överraskade oss alltså alla då det resulterade i att vi fick med hem en liten kattunge (Nala) Välkommen till familjen Säger vi till en riktig buse till kattunge men som även är riktigt kelig. Livet är fullt av överraskningar och mitt under sorgen har vi fått en riktig liten glädjemisse som förgyller våra liv lite extra. Livet har verkligen sina överraskningar.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar