En bekant till mig avled nyligen och jag skulle träffat honom den 2 november och det hela fick mig att inse livets sköra silkestrådar igen, detta att vi inte vet något om morgondagen. Ena dagen är vi vid liv och den andra dagen kanske vi inte finns. Det är lite så vi måste utgå ifrån när vi lever vaje dag för att maximalt kunna utnyttja dagens fulla potential. Inte stressa igenom dagen, inte hetsäta och ta vara på livets små stunder och även stora.
![]() |
| FOTO: MOISES CASTILLO/AP/TT |
Vulkanen som jag tränat så mycket för har ju sedan juni blivit alltmer aktiv.Det börjar mer och mer likna självmord att gå upp på den med alla utbrott, giftiga röker etc så jag väljer att backa. Vi får se vilken vulkan det blir. Sådana finns det gott om. Ingen bristvara om man säger så. Det skullle vara roligt att gå upp på systervulkanen till Acatenango men det får bli en annan dag. Men man får helt enkelt vara förberedd på sånt här.
Jul i sikte, även semester.
Nu är det snart 1 månad kvar tills Juletider och semester. Underbart. Vem gillar inte Julen och allt som det har att erbjuda?
•.-:¦:-•*•.-:¦:-•*•.-:¦:-•*•.-:¦:-•*
Swimcount: 28400m since jan-18
Reaching the skies: Approx 38 days
Completed: Pacaya 2500M | Acatenango 4000M|
#Beherenow
•.-:¦:-•*•.-:¦:-•*•.-:¦:-•*•.-:¦:-•*


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar