Jag har nu sagt hej då till min kontorsstol som jag haft sedan 2015. Den absolut bästa investeringen som finns är att investera i hälsan. Jag är först ut på byBrick (Stockholm) att ha en sådan boll på kontoret. Jag hoppas kunna inspirera både kollegor och andra att fortsätta kämpa för ett aktivt liv även under vardagarna och även se till att ha utrustning för ett bättre välmående.
Tack byBrick för det :) Det finns en anledning att man jobbat kvar sedan 2015 här. Vilka fantastiska kollegor man har för övrigt. Ett riktigt dreamteam!
"It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver" - Mahatma Gandhi
hashtag#Vardagsmotion
hashtag#Hälsankommerförst

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar