Om 133 dagar är det dags för nästa stora händelse kopplad till Webbslingan. Det är då 10 år sedan starten av företaget. Det är stort. Precis som vilket företag som helst, har det varit upp och nedgångar. Supply & demand har alltid varit lite olika tidvis. Men stolt är man. För att i nödens tider när det funnits behov då har man alltid kunnat luta sig tillbaka till företaget. Jag har gett det tid och kärlek och hoppas på det bästa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar