För snart 7 dagar sedan utmanade jag mig själv att klara ett mål. Målet består av att bestiga en 4000 m hög vulkan, Acatenango, i Guatemala. För att uppnå målet krävs en god kondition och en stark vilja. Jag har därför börjat promenera efter att jag ätit lunch.
Det blir en 3 kilometersrunda varje dag vid lunchtid. Men det kommer nog inte att räcka med detta utan jag kommer nog behöva lite styrketräning också. Idag gjorde jag runda 6/365 och det var riktigt härligt väder ute.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar