Att klara ett delmål
För 2 år sedan så var känslan alldeles underbar. Solen lyste igenom de få moln som hade samlats på himlavalven. Jag tog upp min min telefon och tog bilder på den vackra utsikten och givetvis på vulkanen Pacaya. Resan hit gjorde vi tillsammans med flera familjemedlemmar i Guatemala.
Fr vänster: Jose, Carlos, Lucia, Carmen, Jim(Bakom Carmen), Javier, Abner och Monica
Med på resan var givetvis min Fru Lucia, hennes kusin Jose, morbror Carlos, svärmor Carmen, bror Javier, Abner och Lucias syster Monica.
Expectations: Planen var att åka tidigt på morgonen
Reality: Vi kom iväg senare än tänkt och vi var väl på väg upp runt klockan 14 då det var som varmast.
För att kunna klara denna vulkan krävs en god kondition. Jag kommer att tänka på mina delmål nu när jag arbetar med Sweaid. Det är inte lätt men det är fullt genomförbart med vilja.
Jag på vulkanen Pacaya i Guatemala

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar